onsdag

…några snabba ord, bara för att komma igång. Det här är inte min första blogg. Den första startade jag för några år sedan, när blogger var relativt nytt och  jag först hade hört talas om bloggfenomenet – men jag la upp den anonymt, i skymundan, utan att anstränga mig eller göra någon som helst reklam för den. Den fick kanske… tre läsare. Den förtjänade förmodligen färre.

Blogg nummer två var en slaskblogg för de närmast sörjande och ett litet gäng läsare som råkat snubbla in av en slump. Den finns fortfarande kvar, men uppdateras sällan.Blogg nummer tre är den här. Jag får se hur ambitiös jag orkar vara. Antagligen blir det inte mer än ännu en sporadiskt uppdaterad ordmassa om böcker, film, politik, teveserier, resor.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “onsdag

Kommentera

