en slaskblogg

…det är allt. det här jag lämpar av gamla strötankar, märkliga länkar, ögonblicksfunderingar. egentligen borde jag se till att rycka upp mig ur det lägsta bloggträsket, höja nivån, skriva oftare. kanske också försöka göra åtminstone var femte inlägg någorlunda läsvärt. jag får se vad som händer.
just nu har jag fullt upp ändå. jag förbereder mig inför moderatkonferensen i helgen, plinkar på pianot, läser gamla muminböcker, joshua ferris och allen shawn. under den senaste tiden har jag dessutom – vid sidan av mitt vanliga jobb – skrivit en del åt sydsvenskan. texten om alexandramannen finns på nätet, artikeln om seierstads tjetjenienskildring kommer snart. 

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

