Söndag

Dagens utflykt blev inställd, vännerna kom på att de hade obligatorisk gårddstädning, så istället för att vara ute i naturen hela dagen träffades vi på eftermiddagen och betalade 85 spänn var för att gå in på Zita och se på en (riktigt sevärd) dokumentär om folk som älskar träd

För övrigt har jag jobbat. För övrigt har jag tagit små pauser i mitt jobbande för att städa. För övrigt har jag gjort (ganska många och ganska långa) avbrott i mitt städande för att se Sarah Palins framträdande på SNL, Amy Poehlers höggravida galenrap och videon där Colin Powell ger sitt stöd till Obama.

För övrigt har jag funderat över vad som kommer att hända med den amerikanska politiska humorn vid en eventuell Obamaseger, alla intelligenta sarkasmer, all smart satir. Jag vill förstås att Obama ska vinna, precis som resten av planeten tycker jag att det är hög tid att byta ut Bush, men betyder det i så fall fyra – eller åtta – år av Fred Armisens trista Obamaimitationer?

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Söndag

  1. Mikaela

    Det kan vara jag som inte har varit på din blogg på länge, men det känns nästan som en explosion av inlägg helt plötsligt. Jag gillar det!!

Kommentera

