Away We Go

Förvånansvärt många kommer hit för att de googlat på ”kvinnor” och ”bröst”. De får fortsätta att bli besvikna, jag tror inte att jag har särskilt mycket att erbjuda dem.

Däremot är jag lite småförtjust i alla som letat sig hit via sökningar på ”Maya Rudolph”. Så här kommer trailern till den nya Sam Mendes-filmen ”Away We Go”. Den ser hyfsat lovande ut – förutom  Rudolph får man också se John Krasinski, Maggie Gyllenhaal, Allison Janney och Jeff Daniels:

Och åh, det var jag på väg att glömma – jag hittade trailern på den fina bloggen We Love You So, där Spike Jonze & co tipsar om sina influenser till vad som förmodligen blir en av årets största skönhetsupplevelser på bio: Where The Wild Things Are.

Det finns faktiskt ingen anledning överhuvudtaget att uppehålla sig på min blogg när man kan scrolla och klicka sig igenom We Love You So istället. Pys dit nu. Off you go.

wilthin

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Away We Go

  1. Martin

    Trivia: ”The original concept for the book Where the Wild Things Are featured horses instead of monsters. Sendak said he switched when he discovered that he could not draw horses”.

  2. Karin

    Jag vet, visst är det fint! Bildbevis finns förresten här:
    http://weloveyouso.com/2009/05/the-way-things-were/

    Och här är ett par intressanta intervjuer med Sendak (han verkar prata väldigt mycket om döden i alla intervjuer…)

    http://www.hbook.com/magazine/articles/2003/nov03_sendak_sutton.asp

    http://www.hanknuwer.com/sendak.html

Kommentera

